לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר ילדים ונוער לירוי קאוור

טיפים לעיצוב חדרי נוער: ארגון חדר ילדים ונוער לפי אזורים

חשוב מאוד לעזור לנער המתבגר בארגון נכון של חלל חדר השינה עם ריהוט חדש שמתאים למידותיו. כדי לעשות זאת ניתן לחלק את החדר לאזורי פעילות בה נמקם את הרהיטים החדשים. חלוקה זו נותנת לחדר מראה אסתטי יותר וכמובן גם יוצרת תחושת מרחב ונוחות כך שגם שנים לאחר מכן כאשר הילד כבר גדל הוא עדיין יוכל להשתמש בחדר ולהרגיש בו בנוח.

סידור חדר נער מתבגר תתחלק לאזורים:

אזור השינה
יש חשיבות רבה שאזור השינה ומיטת הנוער בפרט יהיו נוחים ומתאימים לצרכיי הילד. מיטה נוחה עם מזרן שמתאים לצרכיו של הילד יעניקו לו את השינה החזקה והבריאה שהוא נדרש לו לקראת יום הלימודים למחרת. חשוב לזכור שיהיו ימים בהם ילדכם יארח חברים ולכן ניתן וראוי לחפש מיטה טובה אשר תחתיה יש מיטה נוספת אותה ניתן לגלול החוצה לשימוש בימים בהם חבר מגיע להתארח.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    במידה והילד מרבה לארח מספר חברים בחדר , ניתן להשתמש במיטות הנוחות גם לישיבה ורביצה.

    במידה ויש מקום בחדר נוער, חשוב להוסיף שידת מגירות קטנה בצד המיטה שתשמש את הילד כמשטח נוח להניח ספר , בקבוק מים , טלפון סלולרי וכ"ו. בסידור נכון של החדר ניתן לשלב בין השידה של פינת הלימודים למיטה.

    לירוי קאוור

    חשוב לזכור שיש לשמור מרחב תמרון מסביב לשטח המיטה וזאת כדי שיהיה מעבר נוח לאזורים אחרים בחדר או כדי שניתן יהיה להניח שם דברים בעת הצורך.
    מומלץ להרחיק את המיטה מחלון בו נכנסת רוח פרצים בלילות.

    אזור הלמידה

    ארגון אזור בו משתמשים ללמידה ולשיעורי בית כאשר חוזרים מבית הספר יעזור לו להתמקד בשיעורי הבית ללא הסחות דעת. שימוש בפינות עבודה ולימודים אשר תוכננו לצרכי הילדים ויש בהם מספיק מקום לנוחות מקסימלית יחד עם מדפים ומגירות בהם ניתן לאכסן את כלי הכתיבה וספרי הלימוד השונים יעניקו לילדכם את הסביבה הנוחה והבריאה ביותר ללמידה פורה.

    אזור העבודה המושלם יהיה כזה בו ניתן ללמוד עם כמה שפחות הפרעות ועם כמה שיותר ריכוז בחומרי הלימוד. לכן נעדיף למקם את פינת העבודה בפינת החדר או בצמוד לקיר וזאת כדי שהערנות והריכוז יישארו כמה שיותר זמן ויסייעו לילד להתמודד עם המטלות מבית הספר.

    כדי לשמור על הסדר ניתן להציב על גבי המדפים בפינת העבודה סלסלות וקופסאות מעוצבות בהם ניתן יהיה לאכסן את כל אותן פריטים שצפויים ללכת לאיבוד ולבלגן את החדר.
    ברהיטי ברזילי אנו מתאימים מדפים התלויים על הקיר מעל פינת העבודה של הילדים כך שניתן לעצב בהתאמה אישית את השטח אחסון המיוחד ביותר לספרים ולפריטים החשובים ביותר לילד.

    אזור פנאי
    בכל חדר יש אזור בו הילד אוהב לשבת ולארח חברים. עיצוב אזור הפנאי נעשה לרוב על ידי שימוש בשטיח מעוצב או בפופים עליהם ניתן לשבת בנוחות על מול הטלוויזיה או מסך המחשב כך שחלל החדר יהיה חברותי ככל הניתן וזאת כמובן במגבלות השטח הפנוי בחדר לאחר שהצבנו ריהוט ללימודים ושינה.

    שימוש במיטה וחצי יכולה לשלב בין אזור השינה ואזור החברים על ידי כך שניתן לפתוח אותה ולהפוך אותה למשטח נוח ליותר מילד אחד. יתרה מזאת החלל אחסון שמתחתיו מאפשר לנו לאחסן בו את הפופים שקנינו בזמנים בהם הילד אינו מארח חברים.

    חשוב לשים לב לאחסון נוח וזמין באזור הפנאי כך שמשחקים לא יגלשו לאזורים אחרים בחדר.

    מה עוד אפשר לעשות?

    פינת קריאה נוחה ונעימה על ידי הצבת כורסה מפנקת וגוף תאורה נעים שמאפשר קריאה לאורך זמן.
    הוספת טואלט לנערה המתבגרת
    היעזרו בארונות מעוצבים (למבחר שלנו) שייתנו עיצוב אישי לחדר ויסתירו קירות חשופים.
    השתמשו במדבקות קיר מעוצבות על הקירות הנוספים.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *