לסניפים וטלפונים
articles_category__bg
חדר עומר לילדים ונוער

חדר ילדים מעוצב: כך תעשו זאת בזמן הסגר

בימים אלה, בזמן הסגר הנוסף שאנו חווים כעת בתקופת הקורונה אנו מבינים שילדינו מעבירים זמן רב בחדר שלהם. לפיכך, כדאי שלדעת כיצד לארגן ולעצב את חדר הילדים על מנת שהם יוכלו להנות מהתקופה הזאת בחדרם וגם יוכלו להעביר את הלמידה מרחוק בקלות. כיצד לעשות זאת? קראו את המאמר הבא. 

חדר ילדים מעוצב: ארגון החדר קודם להכל

ראשית, חשוב לציין כי יש לארגן את חדר הילדים בצורה כזו שלא יהיו יותר מדי פיתויים שיגרמו לילד או לילדה לעזוב את הלימודים מרחוק שמתקיימים במחשב האמצעות ה-ZOOM. לכן, אנו ממליצים לכם שתדאגו שתמיד חדר הילדים יהיה מסודר ומאורגן. כדי שתוכלו לעשות זאת אנו נציין כעת עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בצורה טובה ופרקטית:

להלן הטיפים:

  1. יש לרכוש ארון פרקטי העוזר לאחסון: אחד הרהיטים החשובים ביותר לסדר וארגון החדר הילדים הינו הארון. חשוב לוודא שארון הילדים שתרכשו יהיה עם פתיחה נוחה (עדיפות לדלתות הזזה), עם כמות מדפים מספיקה עבור אחסון כל החפצים, ספרים ובגדים וזאת במטרה שהכל יאוחסן בארון ולא ברחבי החדר, מה שייצור אי-סדר. בנוסף לכך, חשוב מאוד לא לשכוח שהארון יכיל מגירות אשר יאחסנו חפצים רבים ויעזרו לארגון החדר ושמירת פריטים קטנים יותר, כמו תחתונים, גופיות, גרביים וצעצועים. כל עוד הצעצועים שלא בשימוש יישארו במגירה, לא רק שהחדר יהיה מסודר יותר, אלא גם שהצעצועים ישמרו יותר. לעיתים הבחירה בארון שיספק לנו סדר וארגון נכון בחדר הילדים עלולה להיות משימה לא פשוטה. למרות זאת, כשאנו מבינים את הצורך בכך ואת האפקטיביות שנקבל כתוצאה מרכישה נכונה, נוכל להגיע לתוצאה מרשימה שתשרת אותנו לאורך זמן רב גם כאשר הילדים יתבגרו.
  2. רכשו מיטה עם פתרונות אחסון: ברוב הפעמים לקוחות רבים חושבים שרק הארון משמש לארגון חדר הילדים, אך גם מיטת הילדים יכולה לעזור לנו לשמור על הארגון והסדר של חדר הילדים במידה ונרכוש מיטה עם פתרונות אחסון. מיטה עם פתרונות אחסון היא כזו אשר מכילה ארגז אשר כולה לעזור לנו מאוד לאחסון וסדר של דברים שאינם בשימוש יום יומי, כמו מצעים או בגדים שלא בשימוש באותה עונה. לא רק זאת, אלא שחשוב לזכור כי מיטת ילדים נפתחת או מיטת ילדים עם מיטת חבר יכולה גם מאוד לעזור לסדר והארגון של החדר וזאת מכיוון שלא יהיה צורך באחסון מזרנים בחדר או במיטה נפתחת שתמיד תפריע לנו בצורה כזו או אחרת.

חדרי ילדים ונוער - חדר ג'ורדי



    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:



    עיצוב חדר הילדים לשם חווית הילדים:

    כפי שציינו קודם לכן, בזמן הסגר ילדינו שוהים זמן רב בחדר וחשוב שנעצב אותו עבורם כדי שהם יהנו לשהות בו זמן רב. על מנת לעצב את החדר במטרה לשפר את חווית הילדים בחדר יש לבצע את השלבים הבאים:

    1. צביעה או הוספת אלמנטים בולטים: ניתן לצבוע את החדר בצבע ייחודי התואם את אישיותם של הילדים ואו התקנת וילונות / שטיחים / טפטים ועזרים אחרים שמוסיפים צבע לחלל החדר. בפועל, על ידי כל אלה הופכים את חלל החדר לכזה המותאם אישית לילד והופכים אותו לחדר מעוצב בייחודיות רבה, וזאת למרות שמדובר בהשקעה כלכלית קטנה במיוחד ביחס לתוצאה המרשימה שמתקבלת.
    2. אבזור החדר: לא תמיד נוכל לרכוש רהיטים או לצבוע את החדר ובמקרים כאלו נשתמש במגוון רחב של פריטים אישיים שהופכים את חלל החדר לכזה שאישי ומשרה חום. במקרים כאלו ניתן לתלות תמונות רבות, דגלי קבוצת הכדורגל האהובה, פוסטרים של סרטים אהובים ולהציב שלל אביזרים ודמויות על גבי מדפים בחלל החדר כדי להקנות מראה אישי ופרטי.
    3. עיצוב בעזרת ריהוט משלים: עיצוב בעזרת רהיטים הינו היקר ביותר, אך גם המשתלם ביותר. ניתן להתאים את חלל החדר לאופיו של הילד בעזרת הרהיטים בחדר שיכולים להיות מאופיינים במגוון צבעים ודוגמאות וכאשר אנו בכל מקרה נדרשים לרכוש רהיטים חדשים כדאי מאוד לנסות ולהשקיע מעט יותר ולרכוש רהיטים מותאמים אישית אך גם נוחים ושימושיים שתוכננו בעבור ילדים. ניתן לרכוש רהיטים משלימים, כגון: שידה, מראה, כוורת, מדפים ועוד.

    פינת עבודה לילדים: כך יוכלו ללמוד מרחוק בקלות

    מכיוון שילדינו ישבו בפינת עבודה זמן רב וילמדו מרחוק באמצעות ה-ZOOM, אנו חייבים לוודא כי שולחן המחשב בפינת העבודה יהיה נוח ופונקציונלי לשימוש הילדים או בני הנוער בבית. לפיכך, עלינו לקחת את שולחן המחשב וסביבת העבודה ברצינות הראויה. חייבים לוודא שבזמן הישיבה מול המחשב יש את מלוא התנאים שישמרו על בריאות ילדינו וזאת על ידי שמירה על גובה נכון, תמיכה נכונה לגב, זווית ישיבה ומרחק מן המסך וכן הלאה. במידה ואנו לא שומרים על כללים חשובים בישיבה מול המחשב אנו מסכנים את ילדינו לבעיות פרקים בידיים, בעיות גב וצוואר ועוד.

    מה הרהיטים הנדרשים לפינת העבודה? הריהוטים העיקריים הינם שולחן עבודה ולצידו כיסא מרופד ונוח. שני הרהיטים הללו הולכים להיות בשימוש קבוע לאורך זמן. בנוסף לכך, מגירות ומדפים לאחסון ישפרו את הארגון של פינת העבודה ויאחסנו בצורה מסודרת את הניירת, כלי הכתיבה, הספרים והמחברות.

    חשוב לציין כי מחקרים רבים גילו שכאשר סביבת העבודה נוחה, לא קיימים בה פיתויים והיא מאורגנת היטב, קיימת למעשה השפעה חיובית אדירה על התפוקה והיכולת של הילד להתקדם בלימודים. לפיכך, חשוב לבחור בקפידה ולהשתמש בטיפים שצוינו לעיל וזאת במטרה לתת לילדכם את כל התנאים הטובים ביותר ללימודים בחדר הילדים או בחדר הנוער.

    רוצים לראות חדרי ילדים מעוצבים? לחצו כאן. רוצים לעיין במבחר מיטות הילדים והנוער שלנו? לחצו כאן.

    במידה והנכם מעוניינים לדעת המלצות נוספות ולפנות אלינו, הנכם מוזמנים לעשות זאת דרך הטופס הנמצא למטה.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *