לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

חדרי ילדים מעוצבים: מדריך חדרי נוער מעוצבים לבנים ולבנות!

חדרי ילדים מעוצבים לבנים ולבנות זה הדבר החם ביותר כיום בעולם רהיטי הילדים. יש מגוון רחב של סגנונות ועיצובים ייחודיים של חדרי ילדים ועלינו לבחור את הסגנון שהכי מתאים לאופי המיוחד של הילדים שלכם. חדרי ילדים מעוצבים מאפשרים לילדים שלכם להרגיש שייכים ובנוחות מושלמת בחדרם וזאת מאחר והוא כולו מיועד להם.

לצפיה בתמונות של חדרי ילדים מעוצבים לחצו כאן

חדרי ילדים מעוצבים

כאשר ניגשים לבחור את החדר ילדים ליקר לכם מבין שלל חדרי ילדים מעוצבים המשימה אינה פשוטה בהכרח וזאת מאחר ויש כל כך הרבה סגנונות וצבעים שמהם ניתן לבחור את החדר המתאים. כדי לבחור נכון עלינו להביא בחשבון שני פרמטרים עיקריים:

  1. הרצון שלנו כהורים לחדר מסודר ומאורגן בו ניתן לעשות שיעורי בית.
  2. הרצון של הילד שלנו בחדר ייחודי וצבעוני שמתאים לאירוח חברים.

החיבור בין הרצונות הללו מורכב מאוד ולא בכל מקום ניתן למצוא מגוון חדרי ילדים מעוצבים שיכול להתאים גם לרצונות שלכם וגם לצרכים של הילד. בדיוק לשם כך ברשת רהיטי ברזילי מאפשרים התאמה אישית של חלק נכבד מהחדרים (בעיקר מהסדרה הצבעונית) כך שתוכלו לבחור חדר שמבחינה פרקטית ועיצובית תתאים לכם ואת הצבעים והסגנון הייחודי של הילד תשאירו לילד לבחור.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    אז בעצם איך זה עובד? מגיעים לפגישה באחד מסניפי הרשת ויחד עם מעצב חדרי ילדים בוחרים את הצבעים והסידור של החדר ואף רואים הדמיה ממוחשבת באופן מידי על צג מחשב כך שניתן יהיה לראות את החדר עוד קודם שאכן בוחרים אותו. גם בנים וגם בנות יכולים ליהנות ממגוון רחב מאוד של דגמים ייחודיים כאשר עם ההתאמה אישית כל ילד מקבל חדר ייחודי שיוצר רק עבורו!

    חדרי ילדים מעוצבים לבנים

    חדרי ילדים מעוצבים לבנים נוטים להיות צבעוניים ותוססים יותר ובהם יש הרבה יותר סגנון ייחודי וניתן לראות בביקור בחדר את אישיותו של הילד. האם הילד חברותי, מתבודד, מסודר, מבולגן וכן הלאה.. בחדרים אלו יש הרבה מאוד אופי ולכן רבים גם מנסים לראות איך ניתן לשקף את הילד בעיצוב החדר זאת בשונה מחדרי הבנות:

    חדרי ילדים מעוצבים לבנות

    חדרי ילדים מעוצבים לבנות שונים מאוד מאלו של הבנים. רוב חדרי הבנות יהיו בצבעים עדינים של לבן, בג, אפור, חום, כתום עדין וורוד כאשר העיצוב יתבטא בעיקר בסגנונות ייחודיים של צורות ופרחים על המיטה, הארון, פינת העבודה ושאר חלקי החדר. ניתן לבטא את אישיותה של הילדה על ידי שילוב מרכיבי עיצוב רבים הרבה יותר אם כי מדובר בעיצובים עדינים מעט יותר מאלו של הבנים.

    בשנת 2016 כמו בשנים הקודמות רשת ברזילי השקיעה משאבים רבים בכדי לעמוד ולהוביל את העיצובים של חדרי הילדים ובעצם ניתן לראות בקטלוג המוצרים באתר את היופי והייחודיות והמחשבה הרבה שהושקעו בכל דגם ודגם ובהחלט מדובר במשימה לא קלה למצוא את השילובים הנכונים עבור כל ילד וילד.

    לכניסה לקטלוג חדרי ילדים מעוצבים באתר לחצו כאן

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *