לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

חדר בנים: עיצוב חדרי נוער בנים בהתאמה אישית לילדים שלכם!

חדר בנים הנו הממלכה הפרטית של הילד שלכם. החדר בו הוא משחק, עושה שיעורי בית, מארח חברים ובעיקר נהנה מפרטיות ומיכולת לטעון מצברים מחדש ליום הלימודים שבא למחרת. אנו כהורים רוצים לפנק את ילדינו בחדר ייחודי ומושלם שייתן לילדינו תחושה של ביטחון וחום במקום החשוב מכל – חדר השינה.

כנסו לבדוק חדרי בנים בהתאמה אישית!

חדר בנים

חדר בנים חייב להיות מותאם למידות החדר אך גם לאופיו הייחודי של כל ילד וכמובן להתאים לצרכים שלנו כהורים לסדר, ניקיון ועוד. בחירת חדר בנים אם כך אינה משימה כל כך קלה כפי שאולי ניתן לחשוב. עלינו לנסות למצוא חדר ילדים מעוצב ומותאם למידות שלנו ושל ילדינו כך שכולם יהיו מרוצים.

עיצוב חדרי נוער בנים מורכב יותר מאחר ובנים פחות עסוקים במראה החדר ואינם נוטים לדמיין איך חדרם יראה כפי שהבנות עושות והדרך הטובה ביותר לעצב חדרי ילדים ונוער לבנים היא כמובן להציע מבחר דוגמאות לחדרים ובעזרת כלי הדמיה להציג את אותו החדר בצבעים ובסידורים שונים כדי הילד יבחר בעצמו מבין האפשרויות שמקובלות ורצויות על ידי ההורים.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    בקישור המופיע מעלה יש מבחר חדרי ילדים עם דגש על חדרי בנים שהייחודיות שבהם היא היכולת להתאים את החדר לצרכים שלכם. כן, ניתן לבחור מבין לא פחות מ-800!!! צבעים מתוך סדרה שנקראת "מעצבים צעירים". בסדרת חדרי בנים אלו הילדים יכולים לבחור בכוחות עצמם את הצבעים ולעצב את החדר על פי טעמם האישי והייחודי להם.

    אך לא פחות חשוב מהמשחק בעיצוב חדר בנים ניתן גם לקבל את כלל הדגמים בכל מידה ובעצם כך ניתן להיות בטוחים שהחדר שבחרתם אכן יתאים לחלל החדר ויאפשר לכם לקבל תכנון מדויק למידות של החדר בעזרת תוכנת QUICK DESIGN שמאפשרת לראות איך יראה חלל החדר עוד קודם לקניית חדר בנים בפועל.

    אז תדמיינו רק לרגע חדר ילדים צבעוני ותוסס בעיצוב של ילדכם שמתבסס על דגמי חדרים שניתן למצוא בסדרה הצבעונית ברהיטי ברזילי ותבינו כמה ייחודי החדר של ילדיכם הולך להיות וזאת מבלי להתפשר על שטחי אחסון וכל מטרה אחרת שחשובה לכם כהורים.

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *