לסניפים וטלפונים
articles_category__bg

חדרי שינה: חדרי שינה לילדים מקולקציה חדשה לשנת 2017!

חדרי שינה לילדים מתעדכנים מעת לעת בהתאם לסגנונות העדכניים ביותר. ברשת רהיטי ברזילי ניתן לבחור מבין סדרה רחבה של חדרי שינה לילדים בעיצובים חדשניים וייחודיים ובהתאמה אישית לצורכי הילדים.

לקולקציית חדרי שינה לילדים לשנת 2017

חדרי שינה לילדים

כמו בכל תחום אחר, גם רהיטי ילדים מחייבים עדכונים עיצוביים אחת למספר שנים בכדי לענות על הביקוש של הלקוחות ולעמוד בראש חדרי הילדים המבוקשים והמעוצבים ביותר.

חדרי שינה לילדים יכולים להיות מעוצבים בשלל דרכים וצבעים ואף לעבור התאמה אישית בדיוק לטעמו הייחודי של כל ילד וילדה. חדר שינה לילדים מעוצב בסגנונן מודרני אך מותאם לילדים מאפשר להורים ולילדים ליהנות מחדר מושלם ואווירה חמימה וביתית.


    רוצה לתאם פגישה עם מעצב חדרי ילדים או ליצור עמנו קשר בכל פנייה? השאירו לנו פרטים כאן:


    חדרי שינה לילדים מקולקציה חדשה לשנת 2017!

    ישנם סגנונות שונים של חדרי שינה לילדים והן כמובן משתנים בין המינים והגילאים של הילדים. בשנת 2017 רהיטים בכלל ורהיטי ילדים בכלל מאופיינים בפרמטרים הבאים:

    • רהיטים בהירים ואוניברסליים.
    • רהיטים בגימור יוקרתי / נסיכתי לבנות.
    • רהיטים בגימור חד וצבעוני לבנים.
    • שילוב של רהיטים עם טפטים וצבעי קיר.
    • ועוד..

    בשנת 2017, חדר שינה לילדים כולל לרוב שידת עבודה ושיעורי בית, פינת מחשב לכל ילד וכמובן מיטה וארון מותאמים לצרכים של הילד. בשנים האחרונות, המודעות לאיכות השינה ובטיחות החומרים עולה וישנם ביקושים לרהיטי ילדים מעץ מלא וכן ארונות שישמרו על מראה עדכני ושמור גם לאחר שנים רבות.

    עיצוב חדרי שינה לילדים נעשה בטוב טעם ובצבעים בהירים ומסוגננים תוך חשיבה קדימה ורכישת רהיטים שיישארו רלוונטיים לאורך שנים רבות גם כאשר הילדים יתבגרו. לכן, רהיטי ילדים יהיו מעוצבים בצבעים – לבן, בז', אפור, שחור, עץ טבעי וכן שילובים נוספים. כאשר את הסגנון האישי והעיצוב עצמו עושים בעזרת שילוב חפצים, תמונות, שטיחים, וילונות וכמובן טפטים מעוצבים..

    קולקציית הרהיטים העדכנית של רהיטי ברזילי מעודכנת בהתאם לצו האופנה ולטעמם האישי של ההורים אך מאפשרת התאמה אישית משמעותית של הרהיטים כך שהם יתאימו למידות החדר ואו יתאימו לצבעים הרצויים על ידי הילד והוריו..

    כדי להתאים את החדר בצורה המושלמת לבקשת ההורים והילדים נהוג להיפגש עם מעצבי חדרי הילדים של הרשת ויחד עמם מתכננים ובוחרים את חדר הילדים המושלם והייחודי ביותר לשנת 2017!!

      שם מלא (ניתן גם הערה) *

      טלפון ליצירת קשר *